Voici les éléments 1 - 8 sur 8
Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Getting involved in an argumentation in class as a pragmatic move: Social conditions and affordances

2015-6-10, Greco, Sara, Mehmeti, Teuta, Perret-Clermont, Anne-Nelly

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Use of everyday-life competencies in resolving school tasks: A paradox? A case study with PISA items

2015-7-31, Mehmeti, Teuta

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Seeking for creativity into conceptualizing and developing school activities: some paths from a pilot study with migrant children

2014-6-23, Mehmeti, Teuta

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Students’ Argumentation in a Standardized Test: Case Study with a Released Item from PISA

2016-8-30, Mehmeti, Teuta

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Etude exploratoire de décalages potentiels entre les méthodes d’évaluation employées par PISA et la complexité des réponses apportées par les élèves : une étude de cas avec un item de mathématiques

2016-1-13, Mehmeti, Teuta

Vignette d'image
Publication
Accès libre

Studying the Process of Interpretation on a School Task: Crossing Perspectives

2018, Kohler, Alaric, Mehmeti, Teuta

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Seeking success of migrant pupils through designed tasks: A case study with Albanian pupils in Switzerland

2014-8-29, Mehmeti, Teuta, Perret-Clermont, Anne-Nelly

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Going beyond the deficit theory to understand how minority children deal with school activities: argumentation as a meaningful methodological and analytical approach

2015-1-14, Mehmeti, Teuta