Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
  1. Accueil
  2. Université de Neuchâtel
  3. Publications
  4. A teaching sequence granting space to the students’collaborative creation in the music classroom: some observations
 
  • Details
Options
Vignette d'image

A teaching sequence granting space to the students’collaborative creation in the music classroom: some observations

Auteur(s)
Giglio, Marcelo 
Institut de psychologie et éducation 
Perret-Clermont, Anne-Nelly 
Institut de psychologie et éducation 
Date de parution
2010-7-25
Notes
, Paper presented at the 23rd International Seminar on Research in Music Education, Changchun, China
Identifiants
https://libra.unine.ch/handle/123456789/23338
Type de publication
conference presentation
google-scholar
Présentation du portailGuide d'utilisationStratégie Open AccessDirective Open Access La recherche à l'UniNE Open Access ORCIDNouveautés

Service information scientifique & bibliothèques
Rue Emile-Argand 11
2000 Neuchâtel
contact.libra@unine.ch

Propulsé par DSpace, DSpace-CRIS & 4Science | v2022.02.00