Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
  1. Accueil
  2. Université de Neuchâtel
  3. Notices
  4. A quantitative and qualitative analysis of French L2 students’ spelling problems: the case of adjective agreement
 
  • Details
Options
Vignette d'image

A quantitative and qualitative analysis of French L2 students’ spelling problems: the case of adjective agreement

Auteur(s)
Dubois, Maud 
Institut de langue et civilisation françaises 
Kamber, Alain 
Institut de langue et civilisation françaises 
Skupien Dekens, Carine 
Institut de langue et civilisation françaises 
Editeur(s)
Tyne, Henry
André, Virginie
Benzitoun, Christophe
Boulton, Alex
Greub, Yan
Maison d'édition
Newcastle: Cambridge Scholar Publishing
Date de parution
2014
In
French through Corpora. Ecological and Data-Driven Perspectives in French Language Studies
De la page
317
A la page
338
Identifiants
https://libra.unine.ch/handle/123456789/20253
Type de publication
book part
google-scholar
Présentation du portailGuide d'utilisationStratégie Open AccessDirective Open Access La recherche à l'UniNE Open Access ORCIDNouveautés

Service information scientifique & bibliothèques
Rue Emile-Argand 11
2000 Neuchâtel
contact.libra@unine.ch

Propulsé par DSpace, DSpace-CRIS & 4Science | v2022.02.00