Voici les éléments 1 - 8 sur 8
Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Loss of meaning in trying to make the issue meaningful

2016, Iannaccone, Antonio, Convertini, Josephine, Perret-Clermont, Anne-Nelly, Rocci, Andrea

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Construire sa place dans une activité collective entre enfants

2017-6-28, Convertini, Josephine, Gfeller, Fabienne, Iannaccone, Antonio, Perret-Clermont, Anne-Nelly

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Analysing implicit premises within children’s argumentative inferences

2017-6-21, Greco, Sara, Perret-Clermont, Anne-Nelly, Iannaccone, Antonio, Rocci, Andrea, Convertini, Josephine, Schär, Rebecca

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

The significance of the adversative connectives aber, mais, ma (‘but’) as indicators in young children’s argumentation

2018-2-7, Rocci, Andrea, Greco, Sara, Schär, Rebecca, Convertini, Josephine, Perret-Clermont, Anne-Nelly, Iannaccone, Antonio

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

"Je te raconte une histoire pour t'aider à comprendre". Pluralité de perspectives conversationnelles et actualisation des pratiques argumentatives chez l’enfant

2016, Iannaccone, Antonio, Convertini, Josephine, Perret-Clermont, Anne-Nelly

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Children’s minds at work in argumentative activity

2017-9-1, Convertini, Josephine, Perret-Clermont, Anne-Nelly, Iannaccone, Antonio

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

The richness and complexity of the children’s work in the argumentative process: a focus on relationship management

2018-2-6, Convertini, Josephine

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Analysing children's implicit argumentation

2015-10, Convertini, Josephine