Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
  1. Accueil
  2. Université de Neuchâtel
  3. Notices
  4. The significance of the adversative connectives aber, mais, ma (‘but’) as indicators in young children’s argumentation
 
  • Details
Options
Vignette d'image

The significance of the adversative connectives aber, mais, ma (‘but’) as indicators in young children’s argumentation

Auteur(s)
Rocci, Andrea
Greco, Sara 
Institut de psychologie et éducation 
Schär, Rebecca
Convertini, Josephine 
Institut de psychologie et éducation 
Perret-Clermont, Anne-Nelly 
Institut de psychologie et éducation 
Iannaccone, Antonio 
Institut de psychologie et éducation 
Date de parution
2018-2-7
Notes
, ARGAGE, 2nd International Conference on Argumentation & Language, Lugano, Switzerland
Lié au projet
Analysing children's implicit argumentation: Reconstruction of procedural and material premises 
Identifiants
https://libra.unine.ch/handle/123456789/26261
Type de publication
conference presentation
google-scholar
Présentation du portailGuide d'utilisationStratégie Open AccessDirective Open Access La recherche à l'UniNE Open Access ORCIDNouveautés

Service information scientifique & bibliothèques
Rue Emile-Argand 11
2000 Neuchâtel
contact.libra@unine.ch

Propulsé par DSpace, DSpace-CRIS & 4Science | v2022.02.00