Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
  1. Accueil
  2. Université de Neuchâtel
  3. Notices
  4. Analysing children's implicit argumentation
 
  • Details
Options
Vignette d'image

Analysing children's implicit argumentation

Auteur(s)
Convertini, Josephine 
Institut de psychologie et éducation 
Date de parution
2015-10
Notes
, the Sociocultural and Dialogical Studies (SDS) seminar of the Linnaeus Centre for Research on Learning, Interaction and Mediated Communication in Contemporary Society (LinCS), Göteborg, Sweden
Lié au projet
Analysing children's implicit argumentation: Reconstruction of procedural and material premises 
Identifiants
https://libra.unine.ch/handle/123456789/25866
Type de publication
conference presentation
google-scholar
Présentation du portailGuide d'utilisationStratégie Open AccessDirective Open Access La recherche à l'UniNE Open Access ORCIDNouveautés

Service information scientifique & bibliothèques
Rue Emile-Argand 11
2000 Neuchâtel
contact.libra@unine.ch

Propulsé par DSpace, DSpace-CRIS & 4Science | v2022.02.00