Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
  1. Accueil
  2. Université de Neuchâtel
  3. Publications
  4. “Predicting, testing and observing”: a research method to advance teacher education and the understanding of teaching-learning process
 
  • Details
Options
Vignette d'image

“Predicting, testing and observing”: a research method to advance teacher education and the understanding of teaching-learning process

Auteur(s)
Lamas-Breux, Stéphanie 
Institut de psychologie et éducation 
Giglio, Marcelo 
Institut de psychologie et éducation 
Perret-Clermont, Anne-Nelly 
Institut de psychologie et éducation 
Date de parution
2013-8-13
Notes
, Poster presented at the 32nd International Human Science Research Conference “Creativity in Human Science Research, Methodology and Theory”, Aalborg, Denmark
Identifiants
https://libra.unine.ch/handle/123456789/23304
Type de publication
conference presentation
google-scholar
Présentation du portailGuide d'utilisationStratégie Open AccessDirective Open Access La recherche à l'UniNE Open Access ORCIDNouveautés

Service information scientifique & bibliothèques
Rue Emile-Argand 11
2000 Neuchâtel
contact.libra@unine.ch

Propulsé par DSpace, DSpace-CRIS & 4Science | v2022.02.00