Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
  1. Accueil
  2. Université de Neuchâtel
  3. Publications
  4. How do French-speaking children with specific language impairment first mention referent in storytelling? Between reference and grammar
 
  • Details
Options
Vignette d'image

How do French-speaking children with specific language impairment first mention referent in storytelling? Between reference and grammar

Auteur(s)
de Weck, Geneviève 
Institut des sciences logopédiques 
Jullien, Stéphane 
Institut des sciences du langage et de la communication 
Date de parution
2013-2-27
In
Journal of Pragmatics
No
56
De la page
70
A la page
87
Revu par les pairs
1
Identifiants
https://libra.unine.ch/handle/123456789/22944
Type de publication
journal article
google-scholar
Présentation du portailGuide d'utilisationStratégie Open AccessDirective Open Access La recherche à l'UniNE Open Access ORCIDNouveautés

Service information scientifique & bibliothèques
Rue Emile-Argand 11
2000 Neuchâtel
contact.libra@unine.ch

Propulsé par DSpace, DSpace-CRIS & 4Science | v2022.02.00