Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
  1. Accueil
  2. Université de Neuchâtel
  3. Publications
  4. “I am a student and I have a task to solve”. A dialogical approach to misunderstandings in classroom situations
 
  • Details
Options
Vignette d'image

“I am a student and I have a task to solve”. A dialogical approach to misunderstandings in classroom situations

Auteur(s)
Lamas-Breux, Stéphanie 
Institut de psychologie et éducation 
Date de parution
2015-6-30
Notes
, S. Breux, C. Miserez Caperos & T. Mehmeti (Chairs). Discrepancies between adult’s expectations and children’s reasoning: Teachers, students, and psychologists dealing with a “same” task. Symposium conducted at the Annual congress of SSRE, St-Gall, Switzerland
Lié au projet
Etre élève et développer une pensée propre 
Identifiants
https://libra.unine.ch/handle/123456789/23895
Type de publication
conference presentation
google-scholar
Présentation du portailGuide d'utilisationStratégie Open AccessDirective Open Access La recherche à l'UniNE Open Access ORCIDNouveautés

Service information scientifique & bibliothèques
Rue Emile-Argand 11
2000 Neuchâtel
contact.libra@unine.ch

Propulsé par DSpace, DSpace-CRIS & 4Science | v2022.02.00