Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
  1. Accueil
  2. Université de Neuchâtel
  3. Publications
  4. The role of private and institutional support to favor work-family integration in pre-service and in-service teachers: self-related vs. context-related arguments
 
  • Details
Options
Vignette d'image

The role of private and institutional support to favor work-family integration in pre-service and in-service teachers: self-related vs. context-related arguments

Auteur(s)
Arcidiacono, Francesco 
Institut de psychologie et éducation 
Bova, Antonio
Ben Uri, Ina
Melfi, Giuseppe 
Institut du management de l'information 
Date de parution
2022-12-15
In
Revue Suisse des Sciences de l’éducation
Vol.
3
No
44
De la page
297
A la page
311
Revu par les pairs
1
Identifiants
https://libra.unine.ch/handle/123456789/26023
Autre version
https://sjer.ch/article/view/7841/12044
Type de publication
journal article
Dossier(s) à télécharger
 main article: 2022-12-23_1249_1427.pdf (316.63 KB)
google-scholar
Présentation du portailGuide d'utilisationStratégie Open AccessDirective Open Access La recherche à l'UniNE Open Access ORCIDNouveautés

Service information scientifique & bibliothèques
Rue Emile-Argand 11
2000 Neuchâtel
contact.libra@unine.ch

Propulsé par DSpace, DSpace-CRIS & 4Science | v2022.02.00