Voici les éléments 1 - 5 sur 5
Vignette d'image
Publication
Accès libre

Emergent learning in successive activities: learning in interaction in a laboratory context

2008-11-20, Schwarz, Baruch, Perret-Clermont, Anne-Nelly, Trognon, Alain, Marro, Pascale

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

The Interlocutory Analysis as a Methodology for Studying Learning in Argumentative Activities. In search of "learning"

2002-6-18, Schwarz, Baruch, Perret-Clermont, Anne-Nelly, Trognon, Alain, Marro, Pascale

Vignette d'image
Publication
Accès libre

La logique interlocutoire permet-elle d'identifier les apprentissages défecteux?

2004, Perret-Clermont, Anne-Nelly, Batt, Martine, Laux, Jennifer, Schwarz, Baruch, Trognon, Alain, Marro, Pascale

Vignette d'image
Publication
Accès libre

Dunes - Dialogic and argumentative negociation educational software pedagogical realization- the case

2002, Andriessen, Jerry, de Drachman, Raul, de Groot, Reuma, Schwarz, Baruch, Kent, Ashley, Muller Mirza, Nathalie, Perret-Clermont, Anne-Nelly, Säljö, Roger

Vignette d'image
Publication
Accès libre

L'apprentissage dans l'interaction: Essai de logique interlocutoire

2003, Trognon, Alain, Batt, Martine, Schwarz, Baruch, Perret-Clermont, Anne-Nelly, Marro, Pascale