Options
Melfi, Giuseppe
Résultat de la recherche
The role of private and institutional support to favor work-family integration in pre-service and in-service teachers: self-related vs. context-related arguments
2022-12-15, Arcidiacono, Francesco, Bova, Antonio, Ben Uri, Ina, Melfi, Giuseppe
Work-family conflict and facilitation among teachers in Israel and Switzerland
2022, Melfi, Giuseppe, Arcidiacono, Francesco, Ben Uri, Ina, Bova, Antonio
Étude sociodémographique sur la profession enseignante dans l’espace BEJUNE 2019
2020, Melfi, Giuseppe, Miserez-Caperos, Céline, González-Martínez, Ester
Is the teaching profession really good for work-family integration? Swiss and Israeli pre-service teachers' perceptions
2019-6-24, Melfi, Giuseppe, Arcidiacono, Francesco, Ben Uri, Ina, Bova, Antonio
Les usages du numérique, le sentiment d’auto-efficacité et les stratégies d’ajustement des étudiants en formation en alternance
2022-11-1, Boéchat-Heer, Stéphanie, Padiglia, Sheila, Melfi, Giuseppe
Oral proficiency development of K-4 learners of the Swiss two-way immersion program FiBi (Filière Bilingue) in a highly multicultural context
2022, Buser, Melanie, Melfi, Giuseppe
Le rôle des enseignant.e.s dans la perception de la diversité culturelle par les élèves
2020, Melfi, Giuseppe, Arcidiacono, Francesco, Miserez-Caperos, Céline, Bergamaschi, Alessandro, Blaya, Catherine
Entrer dans le métier en temps de pandémie : formation, recherche d’emploi et vécu professionnel des enseignant·es
2022-11-1, Rey, Jeanne, Balslev, Kristine, Hascoët, Marine, Charmillot, Samuel, Melfi, Giuseppe, Vanini De Carlo, Katja, Voirol-Rubido, Isabel, Waroux, Elisabeth
Quand les "no vax" font le jeu des Big Farma
2021-11-9, Melfi, Giuseppe
Le focus group comme innovation pour le soutien du stage en emploi
2020, Melfi, Giuseppe, Arcidiacono, Francesco, Iannaccone, Antonio, Gremion, François