Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
  1. Accueil
  2. Université de Neuchâtel
  3. Publications
  4. Oral proficiency development of K-4 learners of the Swiss two-way immersion program FiBi (Filière Bilingue) in a highly multicultural context
 
  • Details
Options
Vignette d'image

Oral proficiency development of K-4 learners of the Swiss two-way immersion program FiBi (Filière Bilingue) in a highly multicultural context

Auteur(s)
Buser, Melanie
Melfi, Giuseppe 
Institut du management de l'information 
Date de parution
2022
In
International Journal of Bilingual Education and Bilingualism
Vol.
1
No
25
De la page
328
A la page
341
Revu par les pairs
1
Mots-clés
  • Multilingualism
  • two-way immersion
  • Multilingualism

  • two-way immersion

Identifiants
https://libra.unine.ch/handle/123456789/29061
_
10.1080/13670050.2019.1675583
Type de publication
journal article
Dossier(s) à télécharger
 main article: 2022-01-10_1249_8920.pdf (1.52 MB)
google-scholar
Présentation du portailGuide d'utilisationStratégie Open AccessDirective Open Access La recherche à l'UniNE Open Access ORCIDNouveautés

Service information scientifique & bibliothèques
Rue Emile-Argand 11
2000 Neuchâtel
contact.libra@unine.ch

Propulsé par DSpace, DSpace-CRIS & 4Science | v2022.02.00