Voici les éléments 1 - 10 sur 42
Pas de vignette d'image disponible
Publication
Accès libre

Étude sociodémographique sur la profession enseignante dans l’espace BEJUNE 2019

2020, Melfi, Giuseppe, Miserez-Caperos, Céline, González-Martínez, Ester

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Accès libre

Some problems in elementary number theory and modular forms

1998, Melfi, Giuseppe

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Accès libre

A survey on practical numbers

1995, Melfi, Giuseppe

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Restriction temporaire

Quand les "no vax" font le jeu des Big Farma

2021-11-9, Melfi, Giuseppe

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Restriction temporaire

Le développement identitaire des enseignants débutants par le partage verbal de pratiques professionnelles

2018, Iannaccone, Antonio, Arcidiacono, Francesco, Padiglia, Sheila, Pirchio, Sabina, Melfi, Giuseppe

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Accès libre

Is the teaching profession really good for work-family integration? Swiss and Israeli pre-service teachers' perceptions

2019-6-24, Melfi, Giuseppe, Arcidiacono, Francesco, Ben Uri, Ina, Bova, Antonio

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Accès libre

On some modular identities

1998, Melfi, Giuseppe

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Accès libre

Étude sociodemographique sur la profession enseignante dans l’espace BEJUNE

2014, Riat, Christine, Wentzel, Bernard, Melfi, Giuseppe

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Restriction temporaire

Primitive weird numbers having more than three distinct prime factors

2016, Amato, Gianluca, Hasler, Maximilian, Parton, Maurizio, Melfi, Giuseppe

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Accès libre

“If I Would Have Known…” Work-Family Conflict and Facilitation Attitudes among Teachers in Israel and Switzerland

2018-9-4, Melfi, Giuseppe, Arcidiacono, Francesco, Ben Uri, Ina, Bova, Antonio