Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
  1. Accueil
  2. Université de Neuchâtel
  3. Notices
  4. Doing science, doing language and the sequential organization of activities in the immersion classroom
 
  • Details
Options
Vignette d'image

Doing science, doing language and the sequential organization of activities in the immersion classroom

Auteur(s)
Pekarek Doehler, Simona 
Institut des sciences du langage et de la communication 
Ziegler, Gudrun
Editeur(s)
Hua, Zhu
Seedhouse, Paul
Cook, Vivian
Maison d'édition
Basingstike: Palgrave Macmillan
Date de parution
2007
In
Language Learning and Teaching as Social Interaction. Basingstoke, Palgrave Macmillan
De la page
72
A la page
87
Collection
Language Learning and Teaching as Social Interaction. Basingstoke, Palgrave Macmillan
Identifiants
https://libra.unine.ch/handle/123456789/8392
Type de publication
book part
google-scholar
Présentation du portailGuide d'utilisationStratégie Open AccessDirective Open Access La recherche à l'UniNE Open Access ORCIDNouveautés

Service information scientifique & bibliothèques
Rue Emile-Argand 11
2000 Neuchâtel
contact.libra@unine.ch

Propulsé par DSpace, DSpace-CRIS & 4Science | v2022.02.00