Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
  1. Accueil
  2. Université de Neuchâtel
  3. Notices
  4. The Interlocutory Analysis as a Methodology for Studying Learning in Argumentative Activities. In search of "learning"
 
  • Details
Options
Vignette d'image

The Interlocutory Analysis as a Methodology for Studying Learning in Argumentative Activities. In search of "learning"

Auteur(s)
Schwarz, Baruch
Perret-Clermont, Anne-Nelly 
Institut de psychologie et éducation 
Trognon, Alain
Marro, Pascale 
Institut de psychologie et éducation 
Date de parution
2002-6-18
Notes
, 2002
Nom de l'événement
New methodologies for Studying Learning in Successive International Society for Cultural Research and Activity (ISCRAT) Theory "Dealing with Diversity"
Lieu
Amsterdam
Identifiants
https://libra.unine.ch/handle/123456789/25762
Type de publication
conference paper
google-scholar
Présentation du portailGuide d'utilisationStratégie Open AccessDirective Open Access La recherche à l'UniNE Open Access ORCIDNouveautés

Service information scientifique & bibliothèques
Rue Emile-Argand 11
2000 Neuchâtel
contact.libra@unine.ch

Propulsé par DSpace, DSpace-CRIS & 4Science | v2022.02.00