Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
  1. Accueil
  2. Université de Neuchâtel
  3. Publications
  4. Adult-children interactions in quasi-experimental situations: When misunderstandings emerge in the discussion
 
  • Details
Options
Vignette d'image

Adult-children interactions in quasi-experimental situations: When misunderstandings emerge in the discussion

Auteur(s)
Miserez-Caperos, Céline 
Institut de psychologie et éducation 
Date de parution
2015-6-29
Notes
, Communication au symposium organise par Stéphanie Breux, Céline Misere-Caperos et Teuta Mehmeti “Discrepancies between adult’s expectations and children’s reasoning: Teachers, students, and psychologists dealing with a “same” task” at the Congrès de la Société Suisse pour la Recherche en Education (SSRE), St-Gall
Lié au projet
The development of argumentation in children's interactions within ad hoc experimental and classroom contexts 
Identifiants
https://libra.unine.ch/handle/123456789/23775
Type de publication
conference presentation
google-scholar
Présentation du portailGuide d'utilisationStratégie Open AccessDirective Open Access La recherche à l'UniNE Open Access ORCIDNouveautés

Service information scientifique & bibliothèques
Rue Emile-Argand 11
2000 Neuchâtel
contact.libra@unine.ch

Propulsé par DSpace, DSpace-CRIS & 4Science | v2022.02.00