Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
  1. Accueil
  2. Université de Neuchâtel
  3. Publications
  4. Climbing on Piaget’s soulders to look beyond with a cultural-historical perspective : Argumentation as a situated activity in young children. Insight form the empirical study of their inferences
 
  • Details
Options
Vignette d'image

Climbing on Piaget’s soulders to look beyond with a cultural-historical perspective : Argumentation as a situated activity in young children. Insight form the empirical study of their inferences

Auteur(s)
Greco, Sara 
Institut de psychologie et éducation 
Date de parution
2020-8-6
De la page
31
A la page
33
Notes
, 2020
Nom de l'événement
International ISCAR Summer Seminar for PhD sudents « Cultura-historical psychology : interdisciplinary research perspectives & sociale pratices. 6-8 July 2020
Lieu
Moscow State University of Psychology and Education
Identifiants
https://libra.unine.ch/handle/123456789/28875
Type de publication
conference paper
Dossier(s) à télécharger
 main article: 2021-01-14_3243_2778.pdf (1.35 MB)
google-scholar
Présentation du portailGuide d'utilisationStratégie Open AccessDirective Open Access La recherche à l'UniNE Open Access ORCIDNouveautés

Service information scientifique & bibliothèques
Rue Emile-Argand 11
2000 Neuchâtel
contact.libra@unine.ch

Propulsé par DSpace, DSpace-CRIS & 4Science | v2022.02.00