Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
  1. Accueil
  2. Université de Neuchâtel
  3. Publications
  4. A Participant’s Perspective on Tasks : From Task Instruction, Through Pre-Task Planning, to Task Accomplishment
 
  • Details
Options
Vignette d'image

A Participant’s Perspective on Tasks : From Task Instruction, Through Pre-Task Planning, to Task Accomplishment

Auteur(s)
Pochon-Berger, Evelyne 
Institut des sciences du langage et de la communication 
Date de parution
2011
In
Novitas-ROYAL (Research on Youth and Language), Children's Research Center, 2011/5/1/71-90
Identifiants
https://libra.unine.ch/handle/123456789/9424
Type de publication
journal article
Dossier(s) à télécharger
 main article: Pochon-Berger_Evelyne_-_A_Participant_s_Perspective_on_Tasks_From_Task_Instruction_20130320.pdf (2.47 MB)
google-scholar
Présentation du portailGuide d'utilisationStratégie Open AccessDirective Open Access La recherche à l'UniNE Open Access ORCIDNouveautés

Service information scientifique & bibliothèques
Rue Emile-Argand 11
2000 Neuchâtel
contact.libra@unine.ch

Propulsé par DSpace, DSpace-CRIS & 4Science | v2022.02.00