Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
  1. Accueil
  2. Université de Neuchâtel
  3. Publications
  4. Using Social Knowledge: A Case Study of a Diarist's Meaning Making During World War II
 
  • Details
Options
Vignette d'image

Using Social Knowledge: A Case Study of a Diarist's Meaning Making During World War II

Auteur(s)
Zittoun, Tania 
Institut de psychologie et éducation 
Cornish, Flora
Gillespie, Alex
Aveling, Emma-Louise
Editeur(s)
Sugiman, Toshio
Gergen, Kenneth
Wagner, Wolfgang
Yamada, Yoko
Maison d'édition
Hong Kong: Springer
Date de parution
2008
In
Meaning in Action. Constructions, Narratives, and Representations
De la page
163
A la page
179
Collection
Meaning in Action. Constructions, Narratives, and Representations
Mots-clés
  • meaning in action
  • representations
  • narratives
  • meaning in action

  • representations

  • narratives

Lié au projet
Living with war: An ideographic study from three theoretical perspectives 
Identifiants
https://libra.unine.ch/handle/123456789/11047
Type de publication
book part
Dossier(s) à télécharger
 main article: Zittoun_Tania_-_Using_Social_Knowledge_A_Case_20091020.pdf (3 MB)
google-scholar
Présentation du portailGuide d'utilisationStratégie Open AccessDirective Open Access La recherche à l'UniNE Open Access ORCIDNouveautés

Service information scientifique & bibliothèques
Rue Emile-Argand 11
2000 Neuchâtel
contact.libra@unine.ch

Propulsé par DSpace, DSpace-CRIS & 4Science | v2022.02.00