Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
  1. Accueil
  2. Université de Neuchâtel
  3. Notices
  4. Objects' influence on knowledge-oriented argumentation in children: An exploratory study
 
  • Details
Options
Vignette d'image

Objects' influence on knowledge-oriented argumentation in children: An exploratory study

Auteur(s)
Mehmeti, Teuta 
Institut de psychologie et éducation 
Miserez-Caperos, Céline 
Institut de psychologie et éducation 
Lamas-Breux, Stéphanie 
Institut de psychologie et éducation 
Date de parution
2014-11-6
Notes
, International Workshop "Expansion of experience: symbolic and material dimensions", Neuchâtel, Switzerland
Lié au projet
The development of argumentation in children's interactions within ad hoc experimental and classroom contexts 
Identifiants
https://libra.unine.ch/handle/123456789/22205
Type de publication
conference presentation
google-scholar
Présentation du portailGuide d'utilisationStratégie Open AccessDirective Open Access La recherche à l'UniNE Open Access ORCIDNouveautés

Service information scientifique & bibliothèques
Rue Emile-Argand 11
2000 Neuchâtel
contact.libra@unine.ch

Propulsé par DSpace, DSpace-CRIS & 4Science | v2022.02.00