Voici les éléments 1 - 7 sur 7
Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Boundary-crossing in the training of speech therapists in psychology

2007, Perret-Clermont, Anne-Nelly, Arcidiacono, Francesco, Marro, Pascale, Bugnon, Alexandra

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

The peer as teacher or interlocutor: an experimental and interlocutory analysis

1997, Perret-Clermont, Anne-Nelly, Marro, Pascale, Trognon, Alain, Grossen Peretti, Michèle

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Acquisition of conservation during an interaction between children regulated by an adult

1996, Marro, Pascale, Trognon, Alain, Perret-Clermont, Anne-Nelly, Clément, Fabrice

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

The Interlocutory Analysis as a Methodology for Studying Learning in Argumentative Activities. In search of "learning"

2002-6-18, Schwarz, Baruch, Perret-Clermont, Anne-Nelly, Trognon, Alain, Marro, Pascale

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

L'acquisition de la conservation lors d'une interaction entre enfants régulés par un adulte

1996-9-11, Marro, Pascale, Trognon, Alain, Perret-Clermont, Anne-Nelly, Clément, Fabrice

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

What are we meant to learn and how does it suit us?

2000, Perret-Clermont, Anne-Nelly, Marro, Pascale, Muller Mirza, Nathalie

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Comment imputer des connaissances à un interactant

1996, Marro, Pascale, Trognon, Alain, Perret-Clermont, Anne-Nelly