Options
Lemarie, Linda
Nom
Lemarie, Linda
Affiliation principale
Fonction
Ancien.ne collaborateur.trice
Identifiants
Résultat de la recherche
Voici les éléments 1 - 10 sur 11
- PublicationAccès libre
- PublicationMétadonnées seulementEffets des messages médiatiques pro et anti-jeux de hasard et d’argent sur les attitudes et intentions des joueurs(2014-9-17)
; Chebat, Jean-Charles - PublicationMétadonnées seulementIdiot hero: effects of anti-speeding ads and reckless driving movie scenes on young male drivers(2014-7-11)
; Chebat, Jean-Charles - PublicationMétadonnées seulement
- PublicationMétadonnées seulementTemptation and Prevention Provided By the gambling Industry: Main and Interactive Effects on Gamblers(2013-5-30)
; Chebat, Jean-Charles - PublicationMétadonnées seulementReckless Driving Scenes in Movies and Anti-Speeding Advertisements: Main and Interactive Effects on Young Male Drivers(2013-5-29)
; ;Chebat, Jean-CharlesBellavance, François - PublicationMétadonnées seulementFashion Orientation, Shopping Mall Environment and Patronage Intentions: A Study of Female Fashion Shoppers(2012-7-20)
;Michon, Richard ;Chebat, Jean-Charles ;Hong, Yu - PublicationMétadonnées seulementSpeed scenes in movies and road safety advertising before movies: effect on young drivers(2012-1)
; ;Chebat, Jean-CharlesBellavance, François - PublicationMétadonnées seulementFieldwork on the Marketing of Lotteries and its Implications on Public Health and Social Deprivation(2011-9-29)
;Papineau, Elisabeth ;Chebat, Jean-Charles; Delabre, Jean-Baptiste - PublicationMétadonnées seulementThe Best Defense can be a Good Offense, Inoculation Theory: A Framework to Promote Responsible Gambling among Youth(2011-7-22)
; Chebat, Jean-Charles