Voici les éléments 1 - 8 sur 8
Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Children’s cognitive argumentations: the construction of argumentative sub-discussions

2013-9-4, Miserez-Caperos, Céline, Lamas-Breux, Stéphanie, Perret-Clermont, Anne-Nelly

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Les jeunes enfants en interaction: la représentation sociale du genre comme facteur d’asymétrie

2012-7-4, Miserez-Caperos, Céline, Lamas-Breux, Stéphanie, Zapiti, Anna, Psaltis, Charis, Perret-Clermont, Anne-Nelly

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Are there dialogical aspects in the Piagetian interview?

2010-2-13, Miserez-Caperos, Céline, Perret-Clermont, Anne-Nelly, Sinclaire-Harding, Lysandra

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

The dynamics of children’s thinking: heteronomy and autonomy at the same time. An example from a Piagetian interview

2013-6-8, Lamas-Breux, Stéphanie, Miserez-Caperos, Céline, Perret-Clermont, Anne-Nelly

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Why should I argue?

2011-9-8, Perret-Clermont, Anne-Nelly, Miserez-Caperos, Céline, Lamas-Breux, Stéphanie

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

A Dialogical View of Argumentation: The Piagetian Interview as Collaborative Thinking

2010-2-13, Miserez-Caperos, Céline, Perret-Clermont, Anne-Nelly, Sinclaire-Harding, Lysandra

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Can I make my point?

2012-8-30, Lamas-Breux, Stéphanie, Miserez-Caperos, Céline, Perret-Clermont, Anne-Nelly

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Conversation within specific learning cultures: rethinking Piaget’s argumentation

2010-9, Sinclaire-Harding, Lysandra, Perret-Clermont, Anne-Nelly, Miserez-Caperos, Céline