Voici les éléments 1 - 6 sur 6
Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

When Saving the Planet is Worth More Than Avoiding Destruction. The Importance of Message Framing When Speaking to Egoistic Individuals

2019-6-4, Lagomarsino, Maria

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Choosing Imagery in Advertising Healthy Food to Children: Are Cartoons the Most Effective Visual Strategy?

2018-2-19, Lagomarsino, Maria, Suggs, Suzanne L.

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Triggering emotions to promote pro-environmental behaviors. The role of temporal focus and gender

2018-6-29, Lagomarsino, Maria, Lemarie, Linda

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Should we hope about climate change? The power of hope for engaging in pro-environmental behaviors

2017-6-27, Lagomarsino, Maria, Lemarie, Linda

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Do All Emotions Promote Pro-Environmental Behaviors? The Role of Emotions in Temporal Focus

2018-6-7, Lagomarsino, Maria, Lemarie, Linda

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

The effect of hope on adopting pro-environmental behaviors. Is it hope just for women?

2017-5-23, Lagomarsino, Maria, Lemarie, Linda