Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
  1. Accueil
  2. Université de Neuchâtel
  3. Notices
  4. Who is the expert, who is the novice ? An experimental and interlocutory analysis of learning in dyads"
 
  • Details
Options
Vignette d'image

Who is the expert, who is the novice ? An experimental and interlocutory analysis of learning in dyads"

Auteur(s)
Marro, Pascale 
Institut de psychologie et éducation 
Date de parution
2005-9-20
Notes
, 2005
Nom de l'événement
First ISCAR Congress (International Socitey for Cuture and Activity Research)
Lieu
Séville
Lié au projet
The development of argumentation in children's interactions within ad hoc experimental and classroom contexts 
Identifiants
https://libra.unine.ch/handle/123456789/24909
Type de publication
conference paper
google-scholar
Présentation du portailGuide d'utilisationStratégie Open AccessDirective Open Access La recherche à l'UniNE Open Access ORCIDNouveautés

Service information scientifique & bibliothèques
Rue Emile-Argand 11
2000 Neuchâtel
contact.libra@unine.ch

Propulsé par DSpace, DSpace-CRIS & 4Science | v2022.02.00