Logo du site
  • English
  • FranƧais
  • Se connecter
Logo du site
  • English
  • FranƧais
  • Se connecter
  1. Accueil
  2. Université de Neuchâtel
  3. Notices
  4. Who is the expert, who is the novice ? An experimental and interlocutory analysis of learning in dyads"
 
  • Details
Options
Vignette d'image

Who is the expert, who is the novice ? An experimental and interlocutory analysis of learning in dyads"

Auteur(s)
Marro, Pascale 
Institut de psychologie et Ć©ducation 
Date de parution
2005-9-20
Notes
, 2005
Nom de l'ƩvƩnement
First ISCAR Congress (International Socitey for Cuture and Activity Research)
Lieu
SƩville
LiƩ au projet
The development of argumentation in children's interactions within ad hoc experimental and classroom contexts 
Identifiants
https://libra.unine.ch/handle/123456789/24909
Type de publication
conference paper
google-scholar
PrƩsentation du portailGuide d'utilisationStratƩgie Open AccessDirective Open Access La recherche Ơ l'UniNE Open Access ORCIDNouveautƩs

Service information scientifique & bibliothĆØques
Rue Emile-Argand 11
2000 Neuchâtel
contact.libra@unine.ch

PropulsƩ par DSpace, DSpace-CRIS & 4Science | v2022.02.00