Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
  1. Accueil
  2. Université de Neuchâtel
  3. Notices
  4. Argumentation in the Piagetian clinical interview: a step further in dialogism
 
  • Details
Options
Vignette d'image

Argumentation in the Piagetian clinical interview: a step further in dialogism

Auteur(s)
Sinclaire-Harding, Lysandra
Miserez-Caperos, Céline 
Institut de psychologie et éducation 
Arcidiacono, Francesco 
Institut de psychologie et éducation 
Perret-Clermont, Anne-Nelly 
Institut de psychologie et éducation 
Editeur(s)
Ligorio, B.
César, Margarida
Maison d'édition
Charlotte: Information Age Publisher
Date de parution
2013
In
The interplays between dialogical learning and dialogical self
De la page
53
A la page
82
Mots-clés
  • Piaget
  • argumentation
  • dialogic approach
  • Piaget

  • argumentation

  • dialogic approach

Lié au projet
The development of argumentation in children's interactions within ad hoc experimental and classroom contexts 
Identifiants
https://libra.unine.ch/handle/123456789/17656
Type de publication
book part
google-scholar
Présentation du portailGuide d'utilisationStratégie Open AccessDirective Open Access La recherche à l'UniNE Open Access ORCIDNouveautés

Service information scientifique & bibliothèques
Rue Emile-Argand 11
2000 Neuchâtel
contact.libra@unine.ch

Propulsé par DSpace, DSpace-CRIS & 4Science | v2022.02.00