Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
  1. Accueil
  2. Université de Neuchâtel
  3. Notices
  4. An interactional practice for dealing with questions about personal opinion in classroom interaction: “je sais pas” (‘I don’t know’) as turn-beginning and hedging device
 
  • Details
Options
Vignette d'image

An interactional practice for dealing with questions about personal opinion in classroom interaction: “je sais pas” (‘I don’t know’) as turn-beginning and hedging device

Auteur(s)
Degoumois, Virginie 
Institut des sciences du langage et de la communication 
Date de parution
2014-6-26
Notes
4th International Conference on Conversation Analysis (ICCA2014), UCLA, USA
Lié au projet
Interactional competences in institutional practices: young people between school and the workplace (IC-You) 
Identifiants
https://libra.unine.ch/handle/123456789/20292
Type de publication
conference presentation
google-scholar
Présentation du portailGuide d'utilisationStratégie Open AccessDirective Open Access La recherche à l'UniNE Open Access ORCIDNouveautés

Service information scientifique & bibliothèques
Rue Emile-Argand 11
2000 Neuchâtel
contact.libra@unine.ch

Propulsé par DSpace, DSpace-CRIS & 4Science | v2022.02.00