Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
  1. Accueil
  2. Université de Neuchâtel
  3. Publications
  4. Experiencing hearing loss in school: Hearing and understanding in student teacher interaction
 
  • Details
Options
Vignette d'image

Experiencing hearing loss in school: Hearing and understanding in student teacher interaction

Auteur(s)
Girard-Groeber, Simone 
Institut des sciences du langage et de la communication 
Pekarek Doehler, Simona 
Institut des sciences du langage et de la communication 
Maison d'édition
Mannheim: Verlag für Gesprächsforschung
Date de parution
2011
In
Hearing Aids Communication: Bringing Together Human Interaction, Technology and Audiology to Improve Hearing Aid Use
De la page
76
A la page
89
Résumé
Groeber, S. & Pekarek Doehler, S. (2011). Experiencing hearing loss in school: Hearing and understanding in student teacher interaction. In: Egbert, M. & Deppermann, A. (eds.), Hearing Aids Communication: Bringing Together Human Interaction, Technology and Audiology to Improve Hearing Aid Use. Mannheim: Verlag für Gesprächsforschung, 76-89.
URI
https://libra.unine.ch/handle/123456789/17781
Autre version
http://www.verlag-gespraechsforschung.de/2012/pdf/hearingaids.pdf
Type de publication
Resource Types::text::book::book part
google-scholar
Présentation du portailGuide d'utilisationStratégie Open AccessDirective Open Access La recherche à l'UniNE Open Access ORCID

Adresse:
UniNE, Service information scientifique & bibliothèques
Rue Emile-Argand 11
2000 Neuchâtel

Construit avec Logiciel DSpace-CRIS Maintenu et optimiser par 4Sciences

  • Paramètres des témoins de connexion
  • Politique de protection de la vie privée
  • Licence de l'utilisateur final