Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
  1. Accueil
  2. Université de Neuchâtel
  3. Notices
  4. Laughing and Smiling to Manage Trouble in French-Language Classroom Interaction
 
  • Details
Options
Vignette d'image

Laughing and Smiling to Manage Trouble in French-Language Classroom Interaction

Auteur(s)
Petitjean, Cécile 
Institut des sciences du langage et de la communication 
Gonzalez-Martinez, Esther
Date de parution
2015-2-25
In
Classroom Discourse
No
6(2)
De la page
89
A la page
106
Revu par les pairs
1
Lié au projet
Interactional competences in institutional practices: young people between school and the workplace (IC-You) 
Identifiants
https://libra.unine.ch/handle/123456789/23161
_
10.1080/19463014.2015.1010556#abstract
Type de publication
journal article
google-scholar
Présentation du portailGuide d'utilisationStratégie Open AccessDirective Open Access La recherche à l'UniNE Open Access ORCIDNouveautés

Service information scientifique & bibliothèques
Rue Emile-Argand 11
2000 Neuchâtel
contact.libra@unine.ch

Propulsé par DSpace, DSpace-CRIS & 4Science | v2022.02.00