Voici les éléments 1 - 4 sur 4
Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Feedback from Consumption Devices Helps Only Environmentally Concerned People to Act Pro-environmentally (poster)

2019-9-19, Puntiroli, Michael, Bezençon, Valéry

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Success factors of social marketing programmes: a comparative analysis of approaches to prevent drunk-driving (poster)

2013-4-1, Bezençon, Valéry, Omeira, M.

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Accès libre

Technological appliances shaping energy-related behaviour

2018-9-12, Puntiroli, Michael, Bezençon, Valéry, Lemarie, Linda, Pino, Giovanni

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Determinants of individual energy consumption: values, inconsistencies, and energy-related behavior (poster)

2016-9-1, Bezençon, Valéry, Praz, Mathias, Trad Verissimo, Juliana