Options
Bezençon, Valéry
Nom
Bezençon, Valéry
Affiliation principale
Fonction
Professeur ordinaire
Email
valery.bezencon@unine.ch
Identifiants
Résultat de la recherche
Voici les éléments 1 - 5 sur 5
Pas de vignette d'image disponible
Publication
Accès libre
Dealing with poor online ratings in the hospitality service industry: The mitigating power of corporate social responsibility activities
2021-7-15, Girardin, Florent, Bezençon, Valéry, Lunardo, Renaud
Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement
The Neglected Ambivalent Emotion of Pity: Conceptualization and Potential (Complex) Effects on Charitable Behavior
2015-10-1, Lunardo, Renaud, Bezençon, Valéry
Pas de vignette d'image disponible
Publication
Accès libre
When does an ethical attribute matter for product evaluation? The role of warm‐glow feelings for low‐rated products
2020-9-1, Bezençon, Valéry, Girardin, Florent, Lunardo, Renaud
Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement
Pity in Charity Advertisements: The Effects of Sympathy, Control Attributions and Identification with the Victim
2015-5-12, Lunardo, Renaud, Bezençon, Valéry
Pas de vignette d'image disponible
Publication
Accès libre
Symbolic sustainable attributes improve attitude toward low-quality products: A warm-glow feelings account
2018-10-11, Bezençon, Valéry, Girardin, Florent, Lunardo, Renaud