Voici les éléments 1 - 5 sur 5
Pas de vignette d'image disponible
Publication
Accès libre

Dealing with poor online ratings in the hospitality service industry: The mitigating power of corporate social responsibility activities

2021-7-15, Girardin, Florent, Bezençon, Valéry, Lunardo, Renaud

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

The Neglected Ambivalent Emotion of Pity: Conceptualization and Potential (Complex) Effects on Charitable Behavior

2015-10-1, Lunardo, Renaud, Bezençon, Valéry

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Accès libre

When does an ethical attribute matter for product evaluation? The role of warm‐glow feelings for low‐rated products

2020-9-1, Bezençon, Valéry, Girardin, Florent, Lunardo, Renaud

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Pity in Charity Advertisements: The Effects of Sympathy, Control Attributions and Identification with the Victim

2015-5-12, Lunardo, Renaud, Bezençon, Valéry

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Accès libre

Symbolic sustainable attributes improve attitude toward low-quality products: A warm-glow feelings account

2018-10-11, Bezençon, Valéry, Girardin, Florent, Lunardo, Renaud