Repository logo
Research Data
Publications
Projects
Persons
Organizations
English
Français
Log In(current)
  1. Home
  2. Publications
  3. Contribution à un congrès (conference paper)
  4. Studying the Process of Interpretation on a School Task: Crossing Perspectives

Studying the Process of Interpretation on a School Task: Crossing Perspectives

Author(s)
Kohler, Alaric  
Faculté des lettres et sciences humaines  
Mehmeti, Teuta  
Institut de psychologie et éducation  
Date issued
2018
Notes
, 2018
Event name
S. Oswald, & D. Maillat (Eds.), Argumentation and Inference: Proceedings of the 2nd European Conference on Argumentation. Fribourg 2017 (pp.453-478). London: College Publications.
Project(s)
Processus de sens et cheminements de pensée d'élèves dans des situations scolaires: démarche théorique et réflexive pour dépasser une approche en termes de déficits  
Publication type
conference paper
Identifiers
https://libra.unine.ch/handle/20.500.14713/21671
File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Download
Name

2020-09-08_1141_7013.pdf

Type

Main Article

Size

1.7 MB

Format

Adobe PDF

Université de Neuchâtel logo

Service information scientifique & bibliothèques

Rue Emile-Argand 11

2000 Neuchâtel

contact.libra@unine.ch

Service informatique et télématique

Rue Emile-Argand 11

Bâtiment B, rez-de-chaussée

Powered by DSpace-CRIS

libra v2.1.0

© 2025 Université de Neuchâtel

Portal overviewUser guideOpen Access strategyOpen Access directive Research at UniNE Open Access ORCIDWhat's new