Voici les éléments 1 - 6 sur 6
Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Native Advertising, or How to Stretch Editorial to Sponsored Content Within a Transmedia Branding Era

2015, Matteo, Stéphane, Dal Zotto, Cinzia

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Interaction between newsroom and readers: the case of 20Minutes.ch

2012-4-20, Sacco, Vittoria, Spolaor, Giulia, Matteo, Stéphane

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Branding with Social Media

2013, Dal Zotto, Cinzia, Matteo, Stéphane, Spolaor, Giulia, Friedrichsen, Mike, Mühl-Benninghaus, Wolfgang

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Brand Alliances between Firms and Employees in the Media Industry: The case of Co-Branding

2012, Dal Zotto, Cinzia, Matteo, Stéphane

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

La Radio et les Jeunes

2013, Dal Zotto, Cinzia, Matteo, Stéphane, Jeanrenaud, Claude

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Métadonnées seulement

Corporate Branding of Public Television through Social Media: The case of RTS

2011, Dal Zotto, Cinzia, Matteo, Stéphane, Spolaor, Giulia