Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
  1. Accueil
  2. Université de Neuchâtel
  3. Notices
  4. Dialogical self theory to study gender in learning situations
 
  • Details
Options
Vignette d'image

Dialogical self theory to study gender in learning situations

Auteur(s)
Lamas-Breux, Stéphanie 
Institut de psychologie et éducation 
Date de parution
2014-8-19
Notes
, B. Ligorio (Chair), Developing dialogical identities within educational contexts, with a focus on students. Invited symposium conducted at the 8th International Conference on Dialogical Self, The Hague, The Netherlands
Identifiants
https://libra.unine.ch/handle/123456789/21842
Type de publication
conference presentation
google-scholar
Présentation du portailGuide d'utilisationStratégie Open AccessDirective Open Access La recherche à l'UniNE Open Access ORCIDNouveautés

Service information scientifique & bibliothèques
Rue Emile-Argand 11
2000 Neuchâtel
contact.libra@unine.ch

Propulsé par DSpace, DSpace-CRIS & 4Science | v2022.02.00