Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
  1. Accueil
  2. Université de Neuchâtel
  3. Notices
  4. Reflexivity and self in scientific writing practices: Towards a professionalization of teachers' education
 
  • Details
Options
Vignette d'image

Reflexivity and self in scientific writing practices: Towards a professionalization of teachers' education

Auteur(s)
Arcidiacono, Francesco 
Institut de psychologie et éducation 
Studer, Patrick
Maison d'édition
: The Hague University of Applied Sciences
Date de parution
2014-8
De la page
176
A la page
177
Notes
, 2014
Nom de l'événement
8th International Conference on the Dialogical Self 2014
Lieu
The Hague
Identifiants
https://libra.unine.ch/handle/123456789/21835
Type de publication
conference paper
google-scholar
Présentation du portailGuide d'utilisationStratégie Open AccessDirective Open Access La recherche à l'UniNE Open Access ORCIDNouveautés

Service information scientifique & bibliothèques
Rue Emile-Argand 11
2000 Neuchâtel
contact.libra@unine.ch

Propulsé par DSpace, DSpace-CRIS & 4Science | v2022.02.00