Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
  1. Accueil
  2. Université de Neuchâtel
  3. Publications
  4. Learning from successive social situations: is the articulation of solitary and collective situations supportive for 10-year-old children to understand a physical phenomenon?
 
  • Details
Options
Vignette d'image

Learning from successive social situations: is the articulation of solitary and collective situations supportive for 10-year-old children to understand a physical phenomenon?

Auteur(s)
Boissonnade, Romain 
Institut de psychologie et éducation 
Date de parution
2011-9-14
Notes
, 21st annual conference EECERA "Education from birth : Research, Practices and Educational Policy", Genève
URI
https://libra.unine.ch/handle/123456789/18968
Type de publication
Resource Types::text::conference output::presentation
google-scholar
Présentation du portailGuide d'utilisationStratégie Open AccessDirective Open Access La recherche à l'UniNE Open Access ORCID

Adresse:
UniNE, Service information scientifique & bibliothèques
Rue Emile-Argand 11
2000 Neuchâtel

Construit avec Logiciel DSpace-CRIS Maintenu et optimiser par 4Sciences

  • Paramètres des témoins de connexion
  • Politique de protection de la vie privée
  • Licence de l'utilisateur final