Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
Logo du site
  • English
  • Français
  • Se connecter
  1. Accueil
  2. Université de Neuchâtel
  3. Publications
  4. Fashion orientation, shopping mall environment, and patronage intentions: A study of female fashion shoppers
 
  • Details
Options
Vignette d'image

Fashion orientation, shopping mall environment, and patronage intentions: A study of female fashion shoppers

Auteur(s)
Michon, Richard
Chebat, Jean-Charles
Yu, Hong
Lemarie, Linda 
Institut de management 
Date de parution
2015
In
Journal of Fashion Marketing and Management
Vol.
1
No
19
De la page
3
A la page
21
Revu par les pairs
1
Mots-clés
  • Fashion retailing

  • Consumer perception

  • Hedonism

  • Shopping

  • Shopping mall

  • Utilitarianism

Résumé
The purpose of this paper is to explore female fashion shoppers’ perception and response to the mall environment. Specific objectives include a conceptual model of female fashion shoppers’ experience in a mall environment incorporating fashion orientation, store personality, shopping mall perception, shopping value, and patronage intentions.
URI
https://libra.unine.ch/handle/123456789/24865
DOI
10.1108/JFMM-09-2012-0055
Autre version
http://www.emeraldinsight.com/doi/full/10.1108/JFMM-09-2012-0055
Type de publication
Resource Types::text::journal::journal article
google-scholar
Présentation du portailGuide d'utilisationStratégie Open AccessDirective Open Access La recherche à l'UniNE Open Access ORCID

Adresse:
UniNE, Service information scientifique & bibliothèques
Rue Emile-Argand 11
2000 Neuchâtel

Construit avec Logiciel DSpace-CRIS Maintenu et optimiser par 4Sciences

  • Paramètres des témoins de connexion
  • Politique de protection de la vie privée
  • Licence de l'utilisateur final