Voici les éléments 1 - 7 sur 7
Pas de vignette d'image disponible
Publication
Accès libre

The role of private and institutional support to favor work-family integration in pre-service and in-service teachers: self-related vs. context-related arguments

2022-12-15, Arcidiacono, Francesco, Bova, Antonio, Ben Uri, Ina, Melfi, Giuseppe

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Accès libre

Le focus group comme innovation pour le soutien du stage en emploi

2020, Melfi, Giuseppe, Arcidiacono, Francesco, Iannaccone, Antonio, Gremion, François

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Restriction temporaire

Le développement identitaire des enseignants débutants par le partage verbal de pratiques professionnelles

2018, Iannaccone, Antonio, Arcidiacono, Francesco, Padiglia, Sheila, Pirchio, Sabina, Melfi, Giuseppe

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Accès libre

Work-family conflict and facilitation among teachers in Israel and Switzerland

2022, Melfi, Giuseppe, Arcidiacono, Francesco, Ben Uri, Ina, Bova, Antonio

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Accès libre

Is the teaching profession really good for work-family integration? Swiss and Israeli pre-service teachers' perceptions

2019-6-24, Melfi, Giuseppe, Arcidiacono, Francesco, Ben Uri, Ina, Bova, Antonio

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Accès libre

Le rôle des enseignant.e.s dans la perception de la diversité culturelle par les élèves

2020, Melfi, Giuseppe, Arcidiacono, Francesco, Miserez-Caperos, Céline, Bergamaschi, Alessandro, Blaya, Catherine

Pas de vignette d'image disponible
Publication
Accès libre

“If I Would Have Known…” Work-Family Conflict and Facilitation Attitudes among Teachers in Israel and Switzerland

2018-9-4, Melfi, Giuseppe, Arcidiacono, Francesco, Ben Uri, Ina, Bova, Antonio