Options
Melfi, Giuseppe
Résultat de la recherche
The role of private and institutional support to favor work-family integration in pre-service and in-service teachers: self-related vs. context-related arguments
2022-12-15, Arcidiacono, Francesco, Bova, Antonio, Ben Uri, Ina, Melfi, Giuseppe
Work-family conflict and facilitation among teachers in Israel and Switzerland
2022, Melfi, Giuseppe, Arcidiacono, Francesco, Ben Uri, Ina, Bova, Antonio
Primitive abundant and weird numbers with many prime factors
2019, Amato, Gianluca, Hasler, Maximilian, Parton, Maurizio, Melfi, Giuseppe
Primitive weird numbers having more than three distinct prime factors
2016, Amato, Gianluca, Hasler, Maximilian, Parton, Maurizio, Melfi, Giuseppe
Entrer dans le métier en temps de pandémie : formation, recherche d’emploi et vécu professionnel des enseignant·es
2022-11-1, Rey, Jeanne, Balslev, Kristine, Hascoët, Marine, Charmillot, Samuel, Melfi, Giuseppe, Vanini De Carlo, Katja, Voirol-Rubido, Isabel, Waroux, Elisabeth
Oral proficiency development of K-4 learners of the Swiss two-way immersion program FiBi (Filière Bilingue) in a highly multicultural context
2022, Buser, Melanie, Melfi, Giuseppe
Facteurs déterminants pour la capacité à utiliser la langue partenaire à des fins communicatives dans une école immersive réciproque
2019, Buser, Melanie, Melfi, Giuseppe
Les usages du numérique, le sentiment d’auto-efficacité et les stratégies d’ajustement des étudiants en formation en alternance
2022-11-1, Boéchat-Heer, Stéphanie, Padiglia, Sheila, Melfi, Giuseppe
Le focus group comme innovation pour le soutien du stage en emploi
2020, Melfi, Giuseppe, Arcidiacono, Francesco, Iannaccone, Antonio, Gremion, François
Le développement identitaire des enseignants débutants par le partage verbal de pratiques professionnelles
2018, Iannaccone, Antonio, Arcidiacono, Francesco, Padiglia, Sheila, Pirchio, Sabina, Melfi, Giuseppe