Login

Publications

Titre Auteurs Année Type
 
Customer satisfaction-oriented evaluation ... Jammernegg, W... 1997 Article de pé...
   
Kundenzufriedenheitsorientierte Bewertung ... Jammernegg, W... 1997 Chapitre de livre
   
Bewertung von Geschäftsproze Jammernegg, W... 1997 Actes de congrès
   
Customer satisfaction-oriented Evaluation ... Jammernegg, W... 1997 Présentation
   
Bewertung von Geschaftsprozessverbesserung... Jammernegg, W... 1998 Article de pé...
   
Evaluation of Continuous Business Process ... Jammernegg, W... 1998 Actes de congrès
   
Evaluation of Continuous Business Process ... Jammernegg, W... 1998 Présentation
   
Ein Modell zur integrierten Steuerung und ... Mild, A., Rei... 1999 Présentation
   
Customer Satisfaction and Business Process... Jammernegg, W... 1999 Actes de congrès
   
Evaluation of Business Process Improvement... Reiner, Gerald 1999 Actes de congrès
   
Evaluation of Business Process Improvement... Reiner, Gerald 1999 Présentation
   
Organizational and quality systems develop... Bauer, Andrea... 2000 Article de pé...
   
Gestaltung von reaktionsschnellen Produkti... Jammernegg, W... 2000 Chapitre de livre
   
Measuring the Impact of Improvements in th... Reiner, Geral... 2000 Actes de congrès
   
Organizational and quality systems develop... Bauer, A., Re... 2000 Présentation
   
Measuring the Impact of Improvements in th... Reiner, Geral... 2000 Présentation
   
Integrated Business Excellence Model for a... Bauer, Andrea... 2001 Actes de congrès
   
Kundenzufriedenheit messen und beurteilen Dahnke, Simon... 2001 Chapitre de livre
   
 
Page 1 2 3 4 5 6 7 8 9 de 9